طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل

مواد شیمیایی | مرک آلمان | سیگما آلدریچ

استفاده ایمن از مواد شیمیایی در آزمایشگاه:

تمام مواد باید مطابق با دستورالعمل های سازنده استفاده شود. این موارد را می توان در کتابهای در دفتر سرپرستان آزمایشگاه ها نگهداری می شوند. به طور خاص ، به عبارات خطر و ایمنی (عبارات شماره R و S – این عبارات توسط سرپرست آزمایشگاه نگهداری می شود) و نمادهای خطر توجه کنید.

مواد شیمیایی زیر به طور معمول در آزمایشگاه استفاده می شود. حتی اگر خودتان قصد استفاده از این مواد را ندارید ، مطمئن شوید که اگر به صورت تصادفی با آنها مواجه شدید مطمئن شوید با روش های ایمنی آشنا هستید.

انواع حلالها:

طبقه بندی شیمیایی یک حلال بر اساس ساختار شیمیایی آن است.
حلالهای هیدروکربن بر اساس نوع “اسکلت کربن” مولکولهایشان در سه زیر گروه طبقه بندی می شوند و به نام خانواده حلالهای آلیفاتیک ، معطر و پارافینی معروف هستند. رقیق کننده رنگ نمونه متداول حلال هیدروکربن است.

انواع مواد شیمیایی صنعتی:

هزاران ماده شیمیایی صنعتی وجود دارد. بعضی از آنها برای تولید کالاهای مصرفی ، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی حتی در تولید سایر مواد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. کدام مواد برای تولید صنعتی در مقیاس جهانی مهمترین هستند؟

اسید سولفوریک (H2SO4)

اسید سولفوریک متداول ترین ماده شیمیایی صنعتی در جهان است. کاربرد اصلی آن ساخت اسید فسفریک است که ماده اصلی تولید بیشتر کودهای شیمیایی است. اسید سولفوریک یک جز مهم برای تولید فلز ، به ویژه در تولید مس و روی و همچنین تمیز کردن فولاد است.

میزان تولید اسید سولفوریک سالانه بیش از 3٪ رشد می کند و بیشتر تقاضای منطقه آسیا-اقیانوسیه است.

اسید سولفوریک در محصولات دیگر نیز استفاده می شود ، از جمله موارد زیر:

مواد شوینده
باتری های اتومبیل اسید سرب
سایر مواد مانند اسید کلریدریک ، رنگ ، مواد منفجره ، رنگدانه ها و داروها
اسید سولفوریک همچنین به عنوان واکنش دهنده در هنگام تولید یا فرآوری کالاهای خاص استفاده می شود. در اینجا چند نمونه از عملکرد آن ذکر شده است:
برای از بین بردن ناخالصی ها در هنگام تصفیه نفت
برای حذف اکسیدهای فلزی قبل از آبکاری و فلز گالوانیزه
برای حذف آب در طی برخی واکنشهای شیمیایی
به عنوان یک واکنش دهنده در ساخت ریون و نیتروگلیسیرین عمل کند.

مواد شیمیایی در همه جا وجود دارد

مواد شیمیایی جز اساسی زندگی روزمره ما هستند ، اما برخی از مواد می توانند به شدت به سلامتی یا محیط زیست آسیب برسانند. مشکلات سلامتی افزایش یافته است که می توان با استفاده از این مواد تا حدی آن را توضیح داد.

برخی از مواد آزمایشگاهی ساخته دست بشر در دور افتاده ترین مکان های محیط و همچنین در بدن ما یافت می شوند. این مواد در همه جا وجود دارد. در اتحادیه اروپا ، ما قوانین جامع مربوط به مواد صنعتی شیمیایی را داریم، هدف آن اطمینان از سطح بالایی از حفاظت از سلامت انسان و محیط زیست است.

گروه های خاصی از مواد شیمیایی ، مانند سموم کش ، سموم دفع آفات ، داروها یا مواد آرایشی ، تحت پوشش قوانین خود قرار دارند.

 

مرک آلمان | نمایندگی مرک در ایران | مواد شیمیایی مرک آلمان

 

مواد شیمیایی مرک آلمان ، با نام تجاری معروف به مرک ، یک شرکت چند ملیتی علم و فناوری در آلمان است که دفتر مرکزی آن در دارمشتات است ، با حدود 57000 کارمند و در 66 کشور جهان نمایندگی دارد.

این گروه حدود 250 شرکت را شامل می شود. شرکت اصلی Merck KGaA در آلمان است. این شرکت به سه خط تجارت تقسیم شده است: بهداشت ، علوم زندگی و مواد شیمیایی. مرک در سال 1668 تاسیس شد و قدیمی ترین شرکت شیمیایی و دارویی جهان و همچنین یکی از بزرگترین شرکت های دارویی در جهان است.

مرک در اروپا ، آفریقا ، آسیا ، اقیانوسیه و قاره آمریکا فعالیت می کند. این مرکز دارای مراکز تحقیق و توسعه عمده در دارمشتات ، بوستون ، توکیو و پکن و همچنین سایر واحدهای تحقیق و توسعه در تایوان ، فرانسه ، اسرائیل ، کره جنوبی و انگلستان است. مرک در قرن نوزدهم پیشگام تولید مورفین بود.

حوزه فعالیت شرکت مرک آلمان:

برند مرک آلمان رهبر علوم زندگی است که فناوری ها ، ابزارها و خدمات پیشرفته ای را برای تحقیقات علوم زیستی و ساخت داروهای بیو دارویی ارائه می دهد. به عنوان یک شرکت استراتژیک ، برای مقابله جهان با چالش ها و مشکلات و مسائل بهداشتی انسان ، همکاری می کند. از تحقیق تا توسعه تا تولید ، تخصص علمی و راه حل های نوآورانه به مشتریان ارائه می دهد تا با پیچیده ترین مشکلات خود کنار بیایند و به اهداف خود برسند.

ایده های مرک در همه جا وجود دارد – این ایده ها می توانند زندگی را تغییر دهند ، بر نحوه مقابله با بیماری های بزرگ تأثیر بگذارند فعالیت این برند در همه جهان و حتی در تولید مواد شیمیایی نیز کاملا مشهود است.

– مراقبت های بهداشتی
– داروی غدد درون ریز
– داروی عمومی
– باروری
– عصب شناسی و ایمونولوژی
– آنکولوژی
– مطالعات بالینی و تشخیصی
– آزمایش محیط زیست
– حوزه غذا و نوشیدنی
– حوزه صنعتی
– تولید داروهای جهانی
– تحقیقات دارویی
– کنترل کیفیت داروسازی
– لوازم آرایشی

 

سیگما آلدریچ | نمایندگی فروش سیگما آلدریچ | مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

 

Millipore Sigma یک شرکت آلمانی مواد شیمیایی ، علوم زیستی و بیوتکنولوژی است ، قبل از سال 2014 معروف به سیگما آلدریچ ، متعلق به مرک بوده است.

سیگما آلدریچ که با ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمیایی آلدریچ در سال 1975 ایجاد شد ، از طریق خریدهای مختلف رشد کرد تا اینکه بیش از 9،600 کارمند را به خدمت گرفت و در زمان خرید توسط مرک در فهرست Fortune 1000 قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در سنت لوئیس قرار دارد و تقریباً در 40 کشور جهان فعالیت دارد.

در سپتامبر 2014 ، شرکت آلمانی مرک اعلام کرد که سیگما را به قیمت 17 میلیارد دلار خریداری می کند. این خرید در نوامبر 2015 به پایان رسید و سیگما یکی از شرکت های تابعه مرک شد.

این شرکت در حال حاضر بخشی از تجارت علوم زندگی مرک است و در ترکیب با Millipore که مالک قبلی خریداری کرده است ، به عنوان Millipore Sigma فعالیت می کند.

 

مواد شیمیایی آلدریچ:

آلدریچ یک تامین کننده در بازار تحقیق و مواد شیمیایی خوب است. آلدریچ مواد شیمیایی آلی و غیرآلی ، بلوک های سازنده ، معرف ها ، مواد پیشرفته و ایزوتوپ های پایدار را برای سنتز شیمیایی ، شیمی دارویی و علوم مواد فراهم می کند. کاتالوگ مواد شیمیایی آلدریچ ، “کاتالوگ و کتابچه راهنمای آلدریچ” به دلیل درج ساختارها ، داده های فیزیکی و منابع ادبی ، اغلب به عنوان کتاب راهنما استفاده می شود.

برند سیگما:

سیگما تامین کننده اصلی بیوشیمیایی سیگما آلدریچ است و دارای پیشنهاداتی از جمله آنتی بیوتیک ، بافر ، کربوهیدرات ، آنزیم ، ابزار پزشکی قانونی ، خون شناسی و بافت شناسی ، نوکلئوتیدها ، پروتئین ها ، پپتیدها ، اسیدهای آمینه و مشتقات آنها است.

آرم سیگما RBI

سیگما RBI محصولات ویژه ای را برای استفاده در زمینه سیگنالینگ سلول و علوم اعصاب تولید می کند. پیشنهادات آنها از معرفهای بیوشیمیایی استاندارد گرفته تا ابزارهای تحقیقاتی ویژه ، از جمله لیگاند گیرنده ها و کانال های یونی ، مهارکننده های آنزیم ، آنتی بادی های فسفوسپسیفیک ، آنزیم های انتقال سیگنال اصلی و کیت های سنجش برای سیگنالینگ سلول است.

آرم های معتبر سیگما آلدریچ:

ISOTEC محصولات دارای برچسب ایزوتوپی برای تعیین ساختار پروتئین ، سنتز پپتید ، پروتئومیکس ، تحقیقات متابولیکی ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی ، تشدید مغناطیسی هسته ای ، بسترهای آزمایش ، کشاورزی و همچنین مخلوط های گاز را ارائه می دهد.

Riedel-de Haën در سال 1999 با شرکت سیگما وارد شرکت شد و معرف ها و استانداردها را تولید می کند.

Supelco شاخه محصولات کروماتوگرافی سیگما آلدریچ است. ستون های کروماتوگرافی و ابزارهای مرتبط را برای آزمایشگاه های محیطی ، دولتی ، غذایی و آشامیدنی ، دارویی ، بیوتکنولوژی ، پزشکی و شیمی فراهم می کند.

 

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ:

در سیگما آلدریچ مواد شیمیایی آلی و معدنی تهیه شده ، هم چنین تامین کننده پیشرو شیمی از جمله سنتز شیمیایی ، علوم مواد ، بیوشیمی ، خدمات شیمی سفارشی و حلالها و مواد معدنی نیز است.

با استفاده از پایگاه داده گسترده شیمی آنلاین این برند که شامل خواص شیمیایی ، پروتکل ها و نشریات شیمی ، نحوه استفاده از بلوک های ساختمانی ، مونومرها ، کاتالیزورها ، معرف ها ، پلیمرها و نانومواد را می توانید بیابید و بیاموزید.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش