طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل

آموزش فیبروز ابرو | تاتو بدن | آموزش تاتو | آموزش میکروپیگمنتیشن | آموزش میکروبلیدینگ

اصطلاح فیبروز ابرو در صنعت آرایشگری

در اصطلاح واژه فیبروز ابرو متشکل از دو قسمت فی و بروز می باشد که فی از اسم موسسه ای در صربستان که این تکنیک را برای جذابیت و زیبایی هر چه تمام تر ابرو اختراع نموده است گرفته شده و بروز به مفهوم خط ابرو می باشد.

در صورت به کارگیری از رنگ های با کیفیت و عرضه دهنده خدمات زیبایی متبحر می توان این تکنیک را یک شیوه بدون عیب مدنظر قرار داد تنها مسئله ای که امکان دارد منتقدان به این متد وارد نمایند این است که اعمال آن بر روی ابرو هایی که دارای هاشور یا تاتو هستند مقدور نخواهد بود.

بهتر است برای انجام این کار به مراکز معتبر رجوع نمود در غیر این صورت به کارگیری از خدمات نامعتبر سبب آسیب به پوست، بد حالت نمودن ابروها می شود و چون تیغ به کار برده شده برای این کار بسیار تیز است است اگر توسط شخص مبتدی این کار انجام گیرد سبب آسیب به دست پیگمنتر می شود.

انواع فیبروز ابرو

فیبروز ابرو دارای اقسام متنوعی است که تعیین هر کدام از آنها بایستی هماهنگ با شکل صورت و نیز ابرو های نچرال شما انجام گیرد.

•مدل Spine-3

این نوع که به تیغ ماهی نیز شهرت دارد در قسمت پایانی ابرو زده می شود، در حقیقت نقطه مرکز دقت فرد عرضه کننده خدمات هاشور ابرو با این تکنیک، بخش انتهای ابرو می باشد.

•مدل Spine-5

یکی از انواع فیبروز ابرو مدل Spine-5 می باشد که این مدل به اسم مدل ابروی آسیایی شهرت یافته است. مرکز توجه این نمونه تنها به بخش پایین ابرو و میان بخش آغازی ابرو تا خمیدگی ابرو ها می باشد.

•مدل Spine-6

به این نوع نیز ابروی کلاسیک هم گفته می شود که درآن بخش فوقانی خمیدگی ابرو مرکز توجه واقع شده است.

 

عوامل موثر در ماندگاری و دوام فیبروز ابرو

قطعا نخستین سوالی که برای هر شخصی که مبادرت به فیبروز ابرو می نماید پیش می آید این است که دوام آن به چه میزان است؟ دوام این شیوه به فاکتور های بسیاری وابسته است ولی در حالت عادی می توان ماندگاری آن را تقریبا ۶ ماه الی ۱ سال مدنظر قرار داد.

دلیل دوام تقریبا پایین این شیوه در قیاس با شیوه های دیگر عمق اندک خطوط وضع شده در آن به علت ایجاد یک وضعیت طبیعی در ابرو ها می باشد، به همیک جهت اگرچه خطوط هاشور در این متد به شکل عمقی تر وضع شوند و از جوهر های رنگی مدرن و با ماندگاری بسیار بالا استفاده شود می توان شاهد دوام بیشتر این شیوه شد.

 

تاتو بدن | هزینه انجام تاتو بدن | تهران تاتو

 

انواع مدل ها و نمونه های متنوع تاتو بدن

تاتو بدن امروزه بسیار فراگیر شده است و یک ترند مشهور در سال های اخیر تبدیل شده است. نگهداری های پس از تاتو نقش موثری در حفظ تندرستی شخص و جذاب نگه داشتن پوست و تاتو دارد که بایستی به ان توجه نمود. 

تاتو امروزه توانسته هواداران بسیاری را برای خود به دست آورد، این عمل افزون بر اینکه شیوه ای برای نمایش دادن خصوصیات شخصی است به یک نشان هنری هم مبدل شده است.

 

برای اعمال تاتو همواره از یک سوزن برای داخل نمودن جوهر به زیر پوست استفاده می نمایند. هر موقع که محلی از پوست باز شود معمولا مسیر را برای ورود انواع عفونت ها و آلودگی ها باز می نماید. نگهداری های پس از تاتو می تواند از ایجاد این عفونت ها ممانعت به عمل آورد.

انجام کار تاتوکار

پس از انجام کار تاتوکار بایستی یک قشر باریک وازلین را بر روی تاتوی شما بکشد و پس از آن مکان تاتو را با یک بانداژ یا یک پوشش پلاستیکی پوشش دهد این عمل از ورود انواع میکروب و عفونت به پوست جلوگیری می نماید و از برخورد با لباس و تحریک شدن آن حفاظت می نماید.

بایستی چند ساعت این پانسمان روی تاتو بماند این عمل سبب جذب هر نوع جوهر اضافی که از تاتو نشر شده است می شود. پس از گذشت چند ساعت می توانید پانسمان را از روی تاتو بدن بردارید.

نخست دست های خود را با آب ولرم و صابون تمیز بشویید، پس از آن به آهستگی تاتو را با صابون بدون عطر و آب شستشو نمایید. پوست را به آهستگی با یک پارچه نرم خشک نمایید. به میزان کمی وازلین روی محل تاتو بزارید.

دستگاه تاتو بدن چیست؟

در حال حاضر تاتو بدن نسبت به گذشته بسیار جالب و شگفت انگیزتر شده است. خالکوبی ها مدل های تقریبا تزئینی بر روی پوست می باشند که این تزئینات دربردارنده نشانه ها، سمبل ها و حروف الفبایی است و با ضربه زدن به قشر خارجی پوست و رها نمودن رنگ ویژه انجام می گیرد.

دستگاه تاتو بدن منحصرا برای این کار طراحی شده است چرا که می تواند خیلی فوری حرکت نماید و زیاد کسل کننده نباشد و بدون هیچ گونه مسئله و مشکلی پوست را خالکوبی نماید.

برحسب معمول انواع مختلفی از این سیستم های خالکوبی وجود دارند که بعضی از آن ها دارای سوزن های تیزی می باشند، برخی از این دستگاه تاتو بدن بیشتر از یک سوزن دارند. سیستم های تاتوی تک سوزنی برای خالکوبی هایی که به صورت پیچیده و یا به مدل های ریزی احتیاج دارند متناسب نخواهند بود.

 

دریافت مدرک تاتو بدن | مدرک بین المللی تاتو بدن

 

چگونگی دریافت مدرک تاتو بدن

درباره بهترین شیوه دریافت مدرک تاتو بدن چه می دانید؟

تاتو بدن افزون بر هنر یک پیشه است که احتیاج به آموزش تخصصی دارد. اگر شما به کار تاتو علاقه دارید و آن را به سان یک شغل نگاه می کنید نخست بایستی برای گرفتن یک گواهینامه و مدرک تاتو بدن موثق مبادرت نمایید.

مدرک فنی و حرفه ای یکی از موثق ترین گواهینامه ها در کشور ایران و همچنین در عرصه بین المللی می باشد که می توانید در این حیطه کسب نمایید.

ولی امکان دارد از خود سوال نمایید که بایستی از کجا آغاز نمایید؟ چه کارهایی بایستی انجام داد! چه مقدار زمان لازم است که این مدرک کسب نمود! و پرسش هایی دیگری که امکان داد فکر هر کسی را به خود مشغول سازد.

پیدا نمودن آموزشگاه مطلوب برای اخذ مدرک تاتو بدن

نخستین و عمده ترین قدم برای فراگیری پیشه تاتو بدن در امتداد مسیر اخذ مدرک تاتو بدن، پیدا نمودن یک مرکز آموزشی موثق و تخصصی است. برای اینکه از خصوصیات مطلوب ترین آموزشگاه مطلع شوید بایستی به موارد زیر توجه نمایید:

•دارا بودن پروانه رسمی از اداره فنی و حرفه ای
•وجود اساتید حرفه ای و متخصص
•به کارگیری ابزار آلات مدرن
•تعلیم عملی و نظری به صورت مطلوب
•مهیا نمودن خوابگاه برای افرادی که مسئله تردد دارند.

چگونگی ثبت نام در کلاس های اخذ مدرک

بعد از پیدا نمودن یک آموزشگاه تخصصی و تعیین دوره مورد نظر می توانید به ثبت نام در کلاس های تاتو بدن مبادرت نمود و با اخذ مشاوره های ضروری شیوه دریافت مدرک تاتو بدن را برای خود از قبل راحت تر سازید. با توجه به مراکز آموزشی که برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای تعیین می نمایید امکان دارد با مقاصد زیر برای شرایط اسم نویسی در کلاس مواجه شوید:

•احتمال اینکه شهریه به صورت قسطی پرداخت شود را برای شما فراهم می سازد.
•اگر در مجموعه خوابگاه وجود داشته باشد احتمال اقامت در ان را برای مهمانان شهرستانی فراهم می سازد‌.
•احتمال معرفی خوابگاه اگرچه خود مجموعه ای تحت عنوان خوابگاه نداشته باشد.

معرفی به اداره فنی و حرفه ای برای اخذ مدرک تاتو بدن

بعد از پایان کلاس ها ادوار فراگیری جهت اخذ مدرک تاتو بدن ، مرکز آموزشی شخص را برای حضور در آزمون به فنی و حرفه ای کشور معرفی نموده و شروط لازم برای حضور در آزمون را برای شخص مهیا می سازد. این آزمون معمولا متشکل از دو مرحله یکی عملی دیگری نظری است که پیروزی در هر دو مرحله آزمون برای اخذ مدرک لازم و ضروری است.

 

آموزش تاتو | نحوه آموزش تاتو بدن | یادگیری تاتو بدن

 

آموزش تاتو بدن در حقیقت گونه ای چاپ روی بدن می باشد که در آن مدل یا طرحی را به واسطه جوهر به صورت دائم یا غیر دائم در بخش درم پوست تولید می کند و رنگدانه پوست را متحول می سازد. تاتو بدن متشکل از ۳ گروه بسیط می باشد: فقط تزئینی بدون هیچ گونه معنا و مفهوم خاصی، سمبلیک و تصویر.

تاتو طرح یا تصویری است که به شکل دائمی بر روی پوست بدن ایجاد می شود. این نقوش می تواند به شکل دائمی روی بدن شخص دوام داشته باشد، آموزش تاتو بدن به صورت حرفه ای می تواند یکی از آموزش های خوشایند و پر درآمدی باشد که این مسئله باعث شده اشخاص بسیاری به این هنر گرایش و علاقه داشته باشند.

افزون بر اینکه طرح ها، مدل ها و نقوش تاتو بسیار زیاد می باشند رنگ های آنها هم از تنوع زیادی برخوردار می باشند. این رنگ ها حاوی سیاه، قرمز، قهوه ای می باشد. این رنگ ها توسط ابزارآلات تاتو و سیستم آن به زیر سطح پوست فرد تزریق شده و این عمل سبب دوام بیشتر مدل و نقش بر روی بدن می شود.

علل آموزش تاتو حرفه ای و انجام آن

آموزش تاتو در گذشته های دور فقط مورد توجه اشخاص یاغی و نافرمان بوده است و معمولا همه مردم دید مثبتی به آن نداشتند. ولی در حال حاضر و دنیای مدرن امروز دیگر آن دیدگاه منفی برای انجام تاتو روی بدن وجود ندارد. هنگامی که افراد مشهور نظیر بازیگران و ورزشکاران بر روی بدن خود از تاتو استفاده می کردند جوانان گرایش بیشتری به اعمال آن پیدا می کردند و مردم هم از دید منفی خود نسبت به این موضوع دست کشیدند.

آموزش تاتو بدن و اعمال آن امروزه فقط برای اشخاص نافرمان نیست اکثر افراد برای پوشش دهی جای زخم و برطرف نمودن ایرادات خود از آن بهره می گیرند. ولی این فاکتور ها کمتر به چشم می آیند و اکثرا علت اعمال تاتو بدن همان مد و ظرافت می باشد.

آموزش تاتو و اعمال آن نه تنها برای آقایان بلکه برای بانوان هم صورت می گیرد. بانوان بر روی بدن خویش اقسام طرح ها، اشکال و نقوش را تاتو می نمایند.‌ مسلما اختلافی که تاتو بدن خانم ها با آقایان دارد در سایز آن می باشد. خانم ها اغلب مدل ها و اشکال ریز را تعیین می نمایند ولی آقایان اشکال و مدل های بزرگ را دوست دارند.

 

تاتو بدن در تهران | کلینیک تاتو تهران | مرکز تاتو شرق تهران

 

بهترین و تخصصی ترین مرکز تاتو بدن در تهران

تاتو تهران یکی از مراکز موثق برای انجام تاتو بدن می باشد که با رعایت اصول و نکات بهداشتی توانسته بهترین مدل ها و طرح ها را برای کلیه افراد ارائه نمایند.

تاتو بدن در قدیم اکثرا به علل مذهبی و قومی اعمال می شده است ولی به مرور زمان در دنیای امروزی این گونه خدمات به علت علاقه اشخاص و جذابیت آن صورت می گیرد. بیشتر خانم ها در زمان های گذشته افزون بر زیبایی به علت خرافاتی مانند بالا بردن محبت همسر نسبت به خود، دور نمودن چشم بد از زندگی، خوشبخت شدن و… تاتو انجام می دادند.

افزون بر بانوان، اکثر آقایان هم توان و قدرت بسیاری داشتند بخش های متنوع بدن نظیر بازو، سینه خود را خالکوبی می نمودند ولی در حال حاضر بیشتر از ۹۰٪ از آدم ها به علت تمایل و علاقه خود این کار را انجام می دهند.

امروزه معمولا تاتو با درد کمتری ایجاد می شود و روش جدید مسلما نسبت به قدیم خیلی بهتر و مطلوب تر است در متد جدید تاتو تهران مدل مدنظر را نخست به وسیله خودکار بر روی پوست می کشند و پس از آن با به کارگیری سوزن های مخصوص که به سوزن سرطلایی مشهور هستند تاتو را انجام می دهند.

بهترین مرکز تاتو تهران

تاتو در نواحی متنوع بدن می تواند صورت گیرد و در خصوص درد آن می توان بیان نمود که در برخی از بخش های بدن درد تاتو در قیاس با بخش های دیگر بیشتر است ولی با این حال بعضی افراد دوست دارند روی بخش های خاصی از بدن خود تاتو انجام دهند.

امروزه با به کارگیری از بی حسی های موضعی محل مورد نظر را بی حس می نمایند و در این صورت درد کمتری احساس می شود. با ما همراه باشید تا با هزینه این گونه تاتو و مراکز مطلوب این کار بیشتر آشنا شوید.

خدمات مرکز تاتو بدن در تهران

در حقیقت تاتو بدن یک کار خیلی تخصصی و متبحرانه می باشد و اصولا بایستی به وسیله اشخاص حرفه ای در این حیطه صورت گیرد زیرا که این کار داری ریزه کاری های بسیار حساسی می باشد و نیز از طرح، مدل و سبک های مختلفی برخوردار است که مطابق با علاقه و سلیقه مشتری بایستی انجام شود.

این مرکز به علت داشتن پیشینه و مهارت بسیار بالا در حال حاضر توانسته به یکی از مطلوب ترین و کاربلد ترین مراکز تاتو بدن در ایران مبدل شود و خیلی از اشخاص علاقمند به آموزش کار تاتو معمولا به این مراکز رجوع می نمایند.

 

آموزش تاتو بدن شرق تهران| بهترین آموزشگاه تاتو بدن | کلاس آموزش تاتو

 

مراکز اصلی تاتو بدن

آیا بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در تهران را می شناسید؟

تاتو بدن هنر تابیدن طرح ها، مدل ها و نقاشی ها روی بدن است که با ملاحظه بر نوع قابلیت ها و تبحر های تاتو کار اقسام مدل ها و طرح های متنوعی دارد. اگر تمایل دارید به بازار کار تاتو وارد شوید یا دوست دارید که به یادگیری آن بپردازید بایستی در تعیین آموزشگاه تاتو بدن در تهران دقت کافی به خرج دهید.

در سال های اخیر آموزشگاه ها و کلاس های آموزش تاتو خیلی زیاد شدند اما برای تعیین یک کلاس آموزش تاتو بدن مطلوب بایستی به مسائلی دقت نمود که بتوانید بر این اساس متناسب ترین آموزشگاه را برای سپری نمودن ادوار مبتدی و پیشرفته طی نمایید.

بهتر است بدانید برای اینکه به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل شوید بایستی به آموزشگاه های موثق تاتو رجوع نمایید و از چگونگی دوره های آن و گواهی نامه این دوره ها سوال کنید.

کلاس آموزش تاتو بدن در تهران

تاتو بدن یکی از زیر مجموعه های صنعت نقاشی است با این اختلاف که مداد یا قلم مو شما در تاتو سوزن و سیستم، رنگ نیز همان رنگ تاتو و کاغذ شما پوست اشخاص است. آموزشگاه تاتو بدن در تهران با عرضه گواهی نامه موثق از فنی و حرفه ای مبادرت به آموزش تاتو بدن می نماید.

شخص می تواند با آموزش تاتو بر روی بدن اشتغال زایی و درآمد خیلی مطلوبی به دست آورد، در این صورت ضروری است که در ادوار تاتو در مراکز موثق تاتو مشارکت نموده و در پایان گواهی نامه بین المللی را به دست آورد. بایستی نسبت به هنر نقاشی و طراحی مقداری آگاهی داشته باشید تا بتوانید در این حیطه تبحر هایی را کسب نمود.

در مجموع در آموزشگاه تاتو بدن در تهران تمامی ابزار و وسایل تاتو بدن هم عرضه می شود. در این آموزشگاه ها هنر جوها از حمایت مستمر مدرسین برای ورود آنها به بازار کار برخوردار خواهند بود. بعد از پایان دوره های آموزش تاتو به هنر جو ها گواهی نامه معتبر و بین المللی اهدا خواهد شد.

 

آموزش میکروبلیدینگ در تهران| هزینه آموزش میکروبلیدینگ

 

آموزش میکروبلیدینگ این روزها در صنعت آرایش و زیبایی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است در خصوص روش های زیبا سازی ابرو است. با استفاده از این روش می توان ابروهای زیبا و منحصر به فرد را طراحی نمود و آنها را به حالت های پرپشت نشان داد.

این کار در واقع به عنوان یک روش آرایش که به صورت نیمه دایم است شناخته می شود. در گذشته خانم هایی که از ابرو های کم پشت رنج می بردند، برای رفع این نقیصه از مداد و یا ژل ابرو برای پرپشت نمودن بهره می بردند.

استفاده از مداد و شاید موارد از این دست شاید هیچگونه عوارضی را به دنبال نداشته باشد، اما در دراز مدت آدم را خسته می کند و دیگر حوصله انجام آن را هر روز ندارد. علاوه بر آن نیز امکان دارد روزانه خطوط ابرو جابجا شده و آن زیبایی را که باید داشته باشند، نتوانند اجرا کنند.

میکروبلیدینگ چیست؟

امروزه یکی از روشهایی که جایگزین استفاده از مداد و ژل ابرو شده است میکروبلیدینگ است. روش جدید این امکان را دارد که به مدت یک سال شما را از آرایش روزانه و طراحی ابرو و …خلاص کنند. میزان تراکم ابرو با کمک آن بسیار بیشتر از حالت اصلی نشان داده و دیگر کم حجمی قبل به چشم مخاطب مشخص نخواهد بود.

در واقع این روش موجبات فراهم سازی طراحی های دلخواه را برای خانم های خوش چهره و خوش سلیقه مقدور می سازد. آموزش این روش حاوی از آن است که انجام روش یاد شده مستلزم ابزار های مخصوص است که طی یک فرآیند خاص انجام می شوند. برای آنکه از نتیجه ی کار بهتری برخوردار شوید به طور حتم باید زیر نظر متخصص آن را انجام و یا آموزش های لازم را ببینید.

شیوه پیاده سازی میکروبلیدینگ

مکانیسم اثر میکروبلیدینگ به این صورت است که قلم مخصوصی برای این کار استفاده می شود که دارای حدودا ۱۰ سوزن بسیار ریز در نوک آن با سر شیب دار هستند. در واقع این سوزن ها علی رغم روشهای تاتو و … به داخل پوست نفوذ نمی کنند، بلکه بر روی سطح آن برس هایی مانند برش به وسیله ی کاغذ انجام می دهند.

برش هایی که با این سوزن ها ایجاد می شود بسیار ریز می باشند. پس از آن رنگ دانه های مخصوص از طریق همین برش ها به لایه های زیرین هدایت می شود. زمانی که خطوط ریز بر روی ابرو ایجاد می شود، اینطور مشخص است که رویش ابرو ها را نشان می دهد.

میزان ماندگاری در آموزش میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ در بالا بردن میزان ماندگاری بی تاثیر نیست. فیبروز نمودن ابرو ها به عنوان یکی از روش های نیمه دائمی در دنیا شناخته شده است. این مساله نشان می دهد این روش هم از عمر ابدی برخوردار نیست و پس از مدتی به طور کلی پاک خواهد شد و به ترمیم دوباره نیاز پیدا خواهد کرد.

 

آموزش میکروپیگمنتیشن | آموزش میکروپیگمنتیشن در تهران

 

زیبا بودن برای هر کسی جذابیت خاص خود را دارد. افراد زیادی برای رسیدن به این جذابیت اقدامات مختلفی را انجام می دهند. شاید به همین خاطر است که آموزش میکروپیگمنتیشن امروزه به تیتر اول آموزشگاه ها و مراکز زیبایی مبدل شده است.

برخی از افراد به خودی خود دارای چهره ای جذاب می باشند که دیگران را به خود جذب می کنند، اما در این میان کسان دیگر هستند که آنچنان که دوست دارند از صورت خود رضایت کامل ندارند و به نوعی نواقصی را در خود می بینند و سعی در برطرف کردن دارند.

پیشرفت های علمی باعث شده است که آموزش این روش نیز دچار تحولات مثبت زیادی شود که نتیجه ی آن رغبت و تمایل بیش از اندازه افراد به سمت این روش زیبایی است.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن در واقع نوعی از اشکال زیبا سازی است که با تزریق رنگدانه هایی به لایه های میانی پوست موجب می شود که افراد از چهره ی زیباتری برخوردار شوند. این نوع رنگدانه به صورت کاملا طبیعی است و کارایی آن به گونه ای است که از طریق آن آموزش دیده اند حتی بدون آرایش و در طول شبانه روز دارای چهره ای جذاب خواهند بود.

یکی از مهمترین مزیت های این امر عدم نیاز به آرایش های مکرر و خسته کننده است که افراد باید در شرایط مختلف و بازه های زمانی متفاوت به آن بپردازند.

استانداردهای لازم در آموزش میکروپیگمنتیشن

برای انجام میکروپیگمنتیشن به طور معمول کلیه ی استاندارد های لازم باید رعایت شود. دستگاه های مورد استفاده باید مختص به انجام این کار باشد. وسایلی که در این نوع آرایش از آن استفاده می شود از نوع یکبار مصرف و کاملا استریل هستند و بر اساس آنچه مورد تایید علم پزشکی است طراحی و تولید شده اند.

در شرایطی که همه ی امکانات و ابزار ها به طور کامل در دسترس باشند و فضای کار نیز از هر نظر مهیای آن باشد مشتریان نیز با حس اطمینان بیشتری اقدام خواهند نمود.

نکات لازم در آموزش میکروپیگمنتیشن

یکی از اصول و قوانین کلی آموزش میکروپیگمنتیشن گذراندن دوره های آموزشی برابر قوانین و مقررات و نیز تاییدیه های مراجع ذیربط است. این موضوع از نظر دائمی بودن نوع آرایش برای افراد بسیار با اهمیت است. چرا که هرگونه اهمال و یا سهل انگاری در انجام آن باعث خسارات و آسیب های غیر قابل جبرانی به افراد می شود.

در این روش رنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند باید از نوع درجه یک بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضری باشند. با توجه به اینکه این رنگ دانه ها به داخل پوست نفوذ می کنند می توانند بسیار خطرناک ظاهر شوند برای همین است که انقدر بر آنها تاکید می شود.

رضایت شغلی در این رشته بسیار مهم است. چرا که اگر افراد آموزش دیده با رغبت و اشتیاق کافی به کار خود بپردازند مطمئنا نتایج بهتری را در کار حاصل خواهند نمود و این موضوع باعث انتقال حس رضایت آنها به مشتریان می شود. زمانی که مشتریان از نتیجه بدست آمده راضی باشند، به طور حتم مشتریان دیگری را نیز به دنبال خود می آورند و این به معنای افزایش رضایتمندی و مشتری مداری و در نتیجه کسب درآمد بیشتر است.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش