طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل

پد سلولزی گلخانه | هیتر گلخانه | فن گلخانه | نایلون گلخانه

برای چه فضایی هیتر گلخانه سازی نیاز است؟

به هر حال، شما باید در مورد چگونگی مدیریت گلخانه خود در زمستان فکر کنید. در غیر این صورت ، شما نمی توانید برای گرم کردن گلخانه خود انتخاب صحیحی انجام دهید. بیایید بگوییم ، شما فقط گیاهان خشن و سخت را پرورش می دهید و بیشتر گلخانه خود را به این نوع گیاهان اختصاص می دهید.

اندازه گلخانه:

اندازه گلخانه شما نیز در انتخاب بهترین نوع هیتر گلخانه نقش مهمی دارد. اطمینان حاصل کنید که گلخانه به درستی عایق بندی شده است تا گرما از بین نرود.

شما لزوماً علاوه بر اینکه به هیتر برقی گلخانه در صورت داشتن فضای زیاد نیاز دارید بلکه باید همراه با آن:

  • عایق کاری درجه یک را برای گلخانه خود در نظر بگیرید

برخی از ایده های گرمایشی دیگر را نصب کنید. DIY – می توانید از (توده حرارتی ، سنگهای جذب گرما ،

کدام نوع هیتر ساخت گلخانه را باید انتخاب کنید؟

متداول ترین انواع بخاری گلخانه نوع برقی و گازی است. بیشتر باغداران بخاری گازی را ترجیح می دهند زیرا از نظر قیمت مقرون به صرفه است ، به خصوص در منطقه محلی خود از گاز طبیعی استفاده می کنند. بخاری های گازی تأثیرات مشابه بخاری های برقی دارند. شما به سادگی باید تهویه کافی را در گلخانه خود نصب کنید زیرا ممکن است مقدار قابل توجهی دود از آن ساطع شود. دودهای محصور شده می توانند برای سلامتی شما و سلامتی گیاهان مفید باشند.

بخاری برقی گلخانه به دلیل کارآیی در حفظ گرما در سطح ثابت از محبوبیت بالایی برخوردار است. هیچ دود خطرناکی را رها نمی کند. این بهترین حالت برای گلخانه هایی با تهویه کافی است. ممکن است بهترین باشد ، اما گران ترین نوع نیز هست.

جت هیتر برقی:

چندین نوع هیتر برقی وجود دارد که مهمترین آنها تأمین درجه حرارت ثابت گلخانه است. آنها انواع مختلفی دارند. بخاری های گلخانه ای برقی از لوله ای گرمایشی برای توزیع گرما در کل منطقه استفاده می کند. مصرف برق کمتری دارند. فن های کمکی نیز کمک دهنده هستند. هیتر گلخانه برقی دارای فن است که گرما را به مناطق مشخص شده انتقال می دهد.

 

فن گلخانه | قیمت انواع فن گلخانه | تولید جت فن گلخانه

 

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در محیط های گلخانه ای همان سیستم فن گلخانه است که با به حرکت درآوردن دائمی هوا، تأمین اکسیژن و همچنین کنترل میزان رطوبت موجود در محیط شرایط مساعدی را برای رشد و پرورش مؤثر گیاهان و محصولات کشاورزی به وجود می آورد.

آیا می دانید با راه اندازی تجهیزاتی همچون فن تهویه گلخانه چه میزان اکسیژن مورد نیاز به گل ها و گیاهان می رسد؟

چند سالی است که از استفاده وسیع از انواع گلخانه ها در جهت پرورش گیاهان و محصولات کشاورزی می گذرد و روز به روز بر میزان علاقه و تمایل افراد در جهت احداث گلخانه های کوچک و بزرگ متعدد می گذرد.

در حقیقت گسترش روزافزون شهرنشینی و افزایش جمعیت از یک سو و نیاز شدید مردم به تولید مواد غذایی در سایر فصول سال از سوی دیگر موجبات چنین گسترشی را فراهم آورده است. به همین دلیل هر روزه شاهد احداث و راه اندازی شمار زیادی گلخانه های متعدد در اقصی نقاط کشور هستیم و این خود آغاز حرکت صنعت کشاورزی به سمت تغییر و تحولاتی عظیم است. یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در روند تولید محصولات و رشد و پرورش گیاهان به روش گلخانه ای به سوی کمک به کشاورزان شتافت فن گلخانه ای است.

به طبع یکی از مشخصه هایی که موجبات تمایز گلخانه ها را با سایر زمین های کشاورزی فراهم آورده تولید انواع متعددی از محصولات در تمامی فصول سال است. به سبب چنین ویژگی بایستی که همواره دارای هوای داخلی معتدل و پایدار باشد. در واقع نیاز است پارامترهای مختلفی رعایت گردد تا بتواند هوای محیط داخل گلخانه مطبوع باشد. از این رو یکی از راه اندازی سیستم فن گلخانه با هدف ایجاد هوای پایدار در محیط و انتشار آن به آرامی از طریق فن صورت می گیرد. 

فن گلخانه ای چیست؟

انواع فن گلخانه

به علاوه آنکه با این کار خود باعث از بین رفتن گرمای بیش از حد در محیط و دفع انواع گوناگونی از حشرات و موریانه ها نیز می گردد. بر خلاف سایر فن های تعبیه شده در اماکن صنعتی که عملاً وظیفه انتشار هوای وارد شده به محیط را برعهده دارند این فن با به گردش در آوردن هوای موجود، آن را از محیط خارج کرده و با هوای تازه محیط جا به ­جا می کند.

در حقیقت نحوه عملکرد فن گلخانه ساز به این صورت است که هوای کهنه موجود در محیط را از طریق فن ها خود به حرکت در می آورد و سپس با عبور دادن از فن های مرطوب خود و فیلتر کردن دوباره آن، باعث تهویه و مطبوع تر شدن هوای داخل محیط می شود.

 

نایلون گلخانه | تولید انواع نایلون گلخانه | فروش پوشش گلخانه

 

استفاده از نایلون گلخانه  برای ساخت گلخانه شخصی شما فواید زیادی دارد. ساخت نایلون گلخانه و استفاده از آن بسیار آسان است و هزینه بسیار کمتری نسبت به یک قاب بزرگ شیشه ای دارند. نایلون همان چیزی است که می تواند گرما و رطوبت گلخانه را حفظ کند. بسته به نوع نایلون مورد استفاده ، می توانید حتی در شرایطی که هوا در زمستان تنظیم می شود ، انواع مختلفی از گل ها را پرورش دهید.

نایلون گلخانه چیست؟

پوشش گلخانه از دوام بیشتری نسبت به نایلون معمولی برخوردار است. ورق های نایلون معمولی هنگام برش به راحتی پاره می شوند زیرا انتهای آن می پیچد ، اما نایلون گلخانه مخصوص ساخته شده است تا در برابر پاره شدن و ایستادگی در برابر آب و هوا مقاومت کند. در واقع به جای اینکه فقط از ورق ها تشکیل شود ، بافت هایی نیز درون ان قرار می گیرد. این نوع نایلون برای پوشاندن اندازه ها و شکل های مختلف سازه های گلخانه ای مناسب است و می توان در اطراف دریچه ها ، درها و پنجره ها قاب بندی شود.

انواع نایلون گلخانه:

نایلون گلخانه سازی بیشتر از چهار نوع مختلف پلاستیک ساخته می شوند. این پلاستیک ها عموماً حدود 2 تا 3 سال دوام دارند. البته  هوای شدید مانند طوفان ها ، گردبادها ، تگرگ و یخ زدگی شدید در از بین رفتن نایلون های گلخانه تاثیری زیادی ندارد.

نایلون پلی اتیلن:

اولین نوع نایلون گلخانه از نوعی ساخته می شود که به آن پلی اتیلن می گویند. این نوع نایلون از دو نوع درجه مختلف وجود دارد: درجه تجاری برای کاربردهای بزرگ صنعتی و درجه ابزاری برای مصارف شخصی. اکثر مراکز خانگی درجه خدماتی را دارند. نایلون پلی اتیلن در صورت نگهداری خوب به مدت یک یا دو سال دوام دارد و معمولا بعد از این مدت نیز می تواند تعمیر شود.

نایلون پلی کربنات:

با دوام ترین نایلون گلخانه ، نوع پلی کربنات نام دارد. این در واقع یک نایلون دوتایی یا دوقلو است و تشکیل شده از  نایلون پلی کربنات و نایلون پلی اتیلن است. اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند تا یک دهه دوام بیاورد. همچنین برای رشد گیاه در طول سال گرما و رطوبت زیادی را حفظ می کند.

بهترین نایلون برای استفاده در گلخانه چیست؟

اگر شما می خواهید گلخانه خود را بسازید؟ این ایده درخشان برای یک پروژه است! گلخانه محیطی را فراهم می کند که گرما و رطوبت در آن حفظ شود ، و این امکان را برای رشد محصولات زراعی ، گل و گیاهان دیگری فراهم می آورد که معمولاً فقط در هوای گرم حتی در زمستان نیز رشد می کنند.


اگر زمان و هزینه مسئله ای نبود ، بهترین گزینه ساخت گلخانه شما با دیوارهای شیشه ای یا فایبرگلاس است. با این حال ، شما احتمالاً نمی توانید از این نوع مواد استفاده کنید ، نگران نباشید - این راهنمای خرید دقیق به شما کمک می کند بهترین نایلون ساخت گلخانه را برای گلخانه آینده خود انتخاب کنید.

 

پد سلولزی گلخانه | تولید پد گلخانه | قیمت پد سلولزی گلخانه

 

یکی از تجهیزات خنک کاری پرکاربرد که این روزها در بسیاری از اماکن همچون مرغداری ها، گلخانه های کوچک و بزرگ صنعتی  و مورد استفاده واقع می شود پد سلولزی گلخانه است. این سیستم که در میان بسیاری کاربران با عنوان فن گلخانه ای نیز شناخته می شود با ایجاد فضایی خنک کننده رطوبت مورد نیاز آن ها را فراهم می آورد.

در واقع می توان گفت کارکردی شبیه به کولرهای خنک کننده دارد که در فصول گرم سال از آن برای خنک کردن هوای موجود در محیط استفاده می شود. به این ترتیب با عبور هوای خشک بیرون از میان پدهای سلولزی مرطوب شده و داخل سالن های گلخانه ای وارد می شود. از آنجایی که اساس کار پد سلولزی گلخانه فراهم آورد‌ن رطوبت مورد نیاز سالن های صنعتی است لذا از آن به نام خنک کننده رطوبتی نیز یاد می شود.

یکی از موارد مهم و قابل توجهی که بایستی در سالن های صنعتی اعم از سالن های گلخانه ای به آن اهمیت داده شود میزان رطوبت مورد نیاز در فصول گرم سال است. در واقع میزان تهویه مطبوع در این دسته از اماکن بایستی به گونه ای باشد که رطوبت و دمای مورد نیاز در جهت رشد گیاهان تأمین گردد.

چنانچه و بنا به هر دلیلی شرایط مذکور به هم بخورد و به عبارتی عدم تأمین آن اتفاق افتد بدون شک گرد افشانی گل ها و نیز فرارسیدن زمان رشد و پرورش میوه های گلخانه ای هم مختل خواهد شد. اگر شما هم به تازگی وارد این حرفه شدید و یکی از دغدغه تان برای پرورش گل و گیاهان گلخانه ای راه اندازی آن در فصول گرم سال است یکی از بهترین تجهیزات در جهت رفع این نگرانی ها خرید پد سلولزی گلخانه است.

پد سلولزی گلخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

پد سلولزی گلخانه یکی از مهم ترین واسط های تبخیری برای سیستم های سرمایشی محسوب می شود که به دلیل کارایی منحصر به فرد و رضایت بخشی که دارد این روزها بسیار مورد استقبال کاربران اعم از صاحبان گلخانه های صنعتی واقع شده است. ساختار این پدها به گونه ای است که از ورقه های کاغذی سلولزی و با استانداردهای بسیار بالایی ساخته شده است. در واقع این مزیت موجبات تمایز چنین تجهیزات خنک کننده ای را از سایر سیستم های سرمایشی فراهم آورده است. این سیستم قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی، طولی و عرضی را در سالن های گلخانه دارد.

جالب اینجا است که تمامی ورقه های تعبیه شده در این پدها قابلیت جذب آب در میزان بالایی را دارند و این خود سبب به وجود آمدن سرمایش تبخیری می شود. ساختار هندی انواع پد سلولزی گلخانه بسیار منظم و دقیق است که همین مشخصه بارز باعث می شود تا آب وارد شده به سیستم به طور یکسان و دقیق در تمامی ابعاد پد به سمت بیرون انتشار یابد.

مشخصات فنی پد سلولزی گلخانه

پد سلولزی گلخانه به همراه متریال های تعبیه شده در خود اعم از فن های تخلیه، کاغذ کرافتی و... یکی از اثربخش ترین سیستم های سرمایشی را تشکیل داده است. کاغذ کرافتی که در ساخت و تولید هر پد سلولزی به کارگرفته شده تهیه شده از درختان مقاوم و مرغوبی همچون بامبو، کنف و کاج می باشد و این خود مقاومت منحصر به فرد بالایی را برای این سری از فن های خنک کننده به ارمغان می آورد.

به علاوه آنکه استفاده از کاغذ کرافتی در تشکیل لایه های منظم و موج دار سلولزی، خاصیت جذب زیاد آب و نیز موئینگی را در آن ها به وجود آورده است. به علاوه آنکه ورقه های نازک تعبیه شده در فن توسط رزین در جهت پیشگیری از فاسد شدن و نیز تجزیه شدن مواد در هنگام مواجه شدن با آب، اشباع و ... مقاوم شده اند.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش