طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل

تاتو بدن | خدمات تاتو صورت | آکادمی پریشا تاتو

یک نوع تاتو بدن دیگر نیز وجود دارد که به ان نوع قبیله ای گفته می شود که نوع خالکوبی از سنت های قدیمی و طرح های قدیمی استفاده می شود. این سبک تاتو یکی از قدیمی ترین نوع خالکوبی در جهان است زیرا به سنت قبیله ای در جوامع بومی پیوند می یابد. رنگ تیره و غالباً دارای الگوهای دقیق ، خال کوبی قبیله ای جسورانه است.

تاتو بدن به شکل آماتور:

خدمات تاتو بدن به این دلیل خوب که تبدیل شدن به یک هنرمند تاتو تمام عیار و مورد اعتماد ، سالها تمرین و کار سختی را می طلبد. اگر در یک محیط بهداشتی انجام نشود ، روند خال کوبی کردن نه تنها می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد ، بلکه اثرات آن دائمی است (و غالباً دردناک هنگام از بین بردن) که باعث می شود اعتماد به هر کسی که یک دستگاه خال کوبی دارد واقعا کار اشتباهی باشد.

متأسفانه ، دستگاه های تاتو بدن را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد و برای گرفتن وسایل ارزان قیمت نیازی به مجوز ندارید. این بدان معناست که دوست شما ممکن است فکر کند که فردی که خالکوبی را انجام می دهد یک هنرمند عالی است اما این دلیل نمی شود که به او اجازه دهید مهارت های تازه خود را روی شما تمرین کند.

 

تاتو صورت | خدمات تاتو صورت | تاتو خط چشم

 

تاتو صورت یک نوع تاتو است که معمولا پسرها و دختر ها هر دو می توانند انجام دهند و در اصل یک نوع آرایش برای صورت است.در این کار باید بدانید که  انجام تاتو صورت به شکل دائمی نیست و اینکه باید در طول هر چند ماه ترمیم شود و البته انقدر ماندگار و طبیعی است که زیبایی خاصی را به صورت شما می دهد.برای تاتو حرفه ای صورت باید تحقیقات زیادی انجام دهید و یک حرفه ای را انتخاب کنید. 

 

کلینیک تاتو پریشا در خدمت شما است. شما قطعا در جستجوی دستگاه های مدرن هستید که ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که با خریداری دستگاه های مدرن خارجی زیباترین انواع تاتو صورت را بر روی لب ها و ابرو ها شما انجام می دهیم. خدمات تاتو صورت که شامل انجام تاتو خط لب و خط چشم است و هم چنین می توان خط لب های زیبایی را روی لب های شما تاتو کرد که بسیار طبیعی، باعث می شود لب های شما زیباتر شوند.

انواع تاتو صورت:

تاتو ابرو: این نوع تاتو که به صورت هاشور و معمولی و هم چنین سایه دار انجام می شود یکی از محبوب ترین نوع تاتو بر روی صورت است که معمولا در میان خانم ها نیز بسیار مورد پسند است.

در نوع قدیمی تاتو صورت که به ان معمولی نیز می گویند اصولا به دلیل اینکه درون ابرو را رنگی تیره استفاده می کند دارای درد بیشتری است و از سوزن های تاتو برای این کار استفاده می شود،این نوع تاتو معمولی شاید بتوان گفت دارای عمری طولانی تر نسبت به انواع تاتو دارد و چندین سال دوام دارد و اما نوع دوم سایه دار است که در این نوع تاتو روی صورت که مربوط به ابرو می شود مانند نوع معمولی است و به شکل سایه ای بر روی ابرو که دوامی چند ماهه دارد،در این نوع تاتو زدن صورت تراکم سیاهی بر روی ابرو کمتر است و اما زیبایی خاصی را به ابرو می دهد و بسیار طبیعی به نظر می رسد.

و اما در نوع سوم که به ان هاشور می گویند یک  آموزش تاتو صورت کاملا طبیعی خواهید دید که بیشتر برای ابروهایی بکار می رود که کم پشت هستند و می خواهند قابی زیبا را بر روی ابروهای خود داشته باشند.

تاتو صورت بر روی چشم:

در تاتو صورت برای ارایش چشم ها نیز تاتو انجام می گیرد که به انواع خط چشم ها ختم می شود که واقعا زیبایی فوق العاده ای را به هر نوع چشمی می دهد و در این نوع انواع تاتوی چشم به صورت خط چشم های مختلف کشیده می شود، این نوع تاتو برای هر نوع چشم ریز و درشت کشیده می شود و هم چنین چشم هایی که از هم فاصله دارند را به زیبایی به هم نزدیکتر کرده و بسیار زیبا است.

تاتو صورت بر روی لب

در این نوع تاتو هم برای لب های که خط لبی زیبا را می توان بر روی انها کشید و هم اینکه می توان از رنگ های مختلف و زیبایی استفاده کرد تا رنگ لب ها را نیز به شکل طبیعی زیباتر کرد.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش