طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل

کیسه لمینت | کیسه قند و شکر | کیسه پلی پروپیلن | کیسه پلی اتیلن | کیسه آرد

فراموش نکنید ، هنگام مقایسه کیسه های پلی پروپیلن ، اطمینان حاصل کنید که به ساختار (درزهای مهر و موم شده) و گرم در اینچ مربع (GSM) را بررسی کنید. هرچه GSM بالاتر باشد ، کیف ضخیم و محکم تر است.

مزیت مهم کیسه پروپیلن: بازیافت می شود

آیا می توان کیسه پلی پروپیلن را بازیافت کرد؟ بله می توان این کار را انجام داد! برای بازیافت کیسه پلی پروپیلن ، مواد در دمای بسیار بالا ذوب می شوند تا از شر آلودگی ها خلاص شوند. پلی پروپیلن بازیافتی می تواند تا 50٪ با مواد بکر مخلوط شود. با این حال ، بیشتر کیسه های قابل استفاده مجدد فقط تا 20٪ محتوای بازیافتی دارند.

 

کیسه آرد | تولید کیسه آرد | قیمت کیسه آرد

 

کیسه آردی اغلب از جنس پلی پروپیلن می باشد که هم به صورت چاپی و هم به صورت ساده تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

در شرکت کیسه بافی ثمین انواع کیسه های آردی برای کارخانجات آرد در ابعاد مختلف و طرح های چاپی با توجه به نیاز مشتری تولید و به دست مشتری میرسد.نکته قابل توجه اینکه در کارخانه ما طرح مورد نظر مشتری برای تولید کلیشه طراحی نیز می شود و در صورت تایید طرح مورد نظر، پس از ساخت کلیشه توسط کلیشه ساز روی کیسه چاپ میشود.

 

کیسه آرد چیست؟

 

همه قطعا می دانند که کیسه آرد برای انتقال آرد به مناطق مختلف استفاده می شود. اما اجازه دهید از دیدگاه کارشناسان نساجی توضیح بیشتری داده شود،کیسه در اصل از منسوجات پلیمری ساخته می شود که علاوه بر پر کردن آن توسط آرد می توان از آن برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد.

 

در کیسه بافی ثمین با استفاده از نخهای پلی پروپیلن تولید شده در کارخانه، بافت کیسه به صورت تار و پودی با استفاده از دستگاه گردباف تولید شده و با توجه به نیاز مشتری در وزن ها و ابعاد مختلف در مرحله نهایی دوخت و برش می شود.معیار تولید کیسه با کیفیت در این کارخانه استاندارد بین المللی 2972 می باشد که تمام ویژگی های ذکر شده برای کیسه ساده ، فشرده و لمینت در آن موجود بوده و اجرا می شود.

چگونه کیسه آرد بخریم

گرفتن نمونه همیشه ایده خوبی است! کیسه خالی نمونه را می توانید از مراکز فروش کیسه های پلاستیکی یا پلیمری(کیسه برنج و آرد و قند و شکر و….)تهیه کنید ولی اگر برای تعداد زیاد و برای برند خاصی میخواهید تهیه کنید باید در ابتدا به کارخانه تولید کننده کیسه مراجعه کرده و با توجه به نمونه های کیسه های پلی پروپیلن که معمولا برای کیسه های آردی از نوع بافت تافته تار و پودی می باشد یک نمونه انتخاب کرده و سفارش دهد.البته با توجه به آرم و برند شرکت می تواند طرح مورد نظر را به  کارخانه ارائه داده و با توجه به کلیشه ساخته شده از روی طرح ،روی کیسه چاپ شود.

تولید کیسه آرد و استفاده از استانداردها:

در شرکت ثمین از استاندارد ملی و استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 -2015 برای تولید کیسه های آردی استفاده می کنند لذا تمامی الزامات و استاندارد ها رعایت می شود.

کیسه آرد از گذشته تا الان بسیار مورد استفاده قرار گرفته و تولید کننده های جهان امروز به شکل گسترده تولید جنس های متفاوت را برای نگهداری آرد مورد توجه قرار می دهند اما مناسب ترین  جنس برای حمل کیسه های آرد پلی پروپیلن بافته شده به صورت تار و پودی با استفاده از دستگاههای گردباف می باشد.که هم تحمل وزن محصول را دارد و هم ازکیفیت بالایی برخوردار است.

 

کیسه قند و شکر | تولید کیسه قند |فروش کیسه شکر

 

شاید برای شما سوال شده باشد که کارخانه تولید کننده کیسه قند و شکر کجاست و یا اینکه این کیسه ها از چه جنسی باید باشد، این نوع کیسه ها از جنس پروپیلن و پلی اتیلن ساخته می شوند که کیسه هایی بسیار عالی هستند برای اینکه آب به درون آنها نفوذ پیدا نمی کند و هم چنین در صورتی که آفتاب به انها زده شود از بین نمی روند به دلیل اینکه این دو نوع جنس بسیار محبوب در بین تولید کننده ها هستند و کیسه ها را در برابر خوردگی حمایت می کنند به طور معمول از این دو نوع جنس برای تولید انواع کیسه قند و شکر استفاده می کنند.

فروش کیسه قند و شکر:

کیسه های قند و شکر معمولا به صورت تخته ای و یا به صورت رول بافته شده و حتی به صورت کیلویی به فروش میرسد.با توجه به اینکه نیاز مشتری بسیار حائز اهمیت است درهنگام فروش کیسه ها طبق خواسته های مشتری (اعم از ابعاد و وزن و طرح و بسته بندی) کیسه مورد نظر تولید می شود.

اگر برند خاصی داشته باشید این نوع چاپ خاص بر روی کیسه انجام می شود زیرا کیفیت کیسه های پروپیلن و پلی اتیلن به دلیل استحکام آن و دوام بالا و اینکه به راحتی چاپ بر روی آنها انجام می شود نیز در نظر گرفته شده است.

تولید کیسه های قند و شکر درشرکت ثمین:

درشرکت ثمین با استفاده از نیروی انسانی جوان و با تجربه کیسه های پلی پروپیلن تک لایه و دو لایه پلی پروپیلن-پلی اتیلن در سایزها و ابعاد مختلف تولید و به مشتریان ارائه میگردد.

برای تولید کیسه های قندو شکر و به طور کلی همه انواع کیسه ها از استاندارد ملی 2972 و استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001-2015 استفاده شده و با توجه به حجم بالای تولید از پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات استفاده میشود.کیسه های قندی معمولا فشرده بوده و دارای تراکم بالای پود می باشد که مناسب ترین نوع کیسه برای مصرف قند و شکر است.

کیسه قند و شکر به شکل معمول دارای چه ابعادی است:

با توجه به نیاز مشتری کیسه های پلی پروپیلن برای مصرف خوراکی قندوشکر از عرض 50 الی 65 سانتی متر قابل تولید بوده و طول کیسه نیز بستگی به نیاز مشتری دارد(از 50  الی100 سانتی متر و حتی بالاتر)

*البته با توجه به درخواست مشتری کیسه های با عرض 35 کمتر از 50 و بیشتر از 65 نیز قابل تولید است.*

ابعاد استاندارد کیسه های قند و شکر=90*60

شکر در بسته بندی های

  • 700 گرم
  • 900گرم
  • 3کیلوگرم
  • 5 کیلوگرم

قند هایی که به صورت خرد شده بسته بندی می شوند در ابعاد

  • 700 گرم
  • 900 گرم
  • 2 کیلو گرم
  • 5 کیلوگرم
  • 10 کیلوگرم

 

کیسه پلی اتیلن | تولید انواع کیسه پلی اتیلن

 

کیسه پلی اتیلن انعطاف پذیر ، مقاوم در برابر پارگی و بادوام است ، هر سه ویژگی فوق العاده ای برای حاوی وسایل سنگین در کیسه های پلی اتیلن است. به همین دلیل شرکت های صنعتی از پلی اتیلن برای کیسه های ذخیره سازی قطعات ماشینکاری صنعتی استفاده می کنند. این ماده همچنین به دلیل رنگ شفاف ، اغلب در موزه ها و در زمینه های بایگانی مورد استفاده قرار می گیرد که باعث جلوگیری از نور خورشید می شود که این نور می تواند به مواد بسیار قدیمی آسیب برساند. 

کیسه پلی اتیلن همچنین در برابر رطوبت و استاتیک مقاوم است ، دو ویژگی که آنها را برای بایگانی ها نیز جذاب می کند. دلیل دیگری است که پلی اتیلن یک ماده محبوب است این است که این ماده می تواند از نظر شیمیایی در حالت مذاب تغییر یافته و منجر به ایجاد طیف گسترده ای از سطوح مختلف ترموپلاستیک شود.

خانواده پلی اتیلن شامل HDPE است ، که غیر متخلخل است و کشش ندارد ، اما هنوز هم بسیار قوی است ، دمای شدید را تحمل می کند و خرید و ساخت کیسه پلی اتیلن ارزان است. LDPE یکی دیگر از سطوح رایج پلی اتیلن است که برای ایجاد کیسه های پلاستیکی استفاده می شود. LDPE همچنین به عنوان پلی اتیلن با چگالی کم شناخته می شود ، انعطاف پذیرتر از HDPE است و بنابراین مقاومت در برابر پارگی بسیار بالایی دارد. از دیگر تغییرات می توان به UHMWPE ، MDPE و VLDPE اشاره کرد که همگی دارای صفات خاصی هستند که برای تولید کنندگان کیسه پلی اتیلن پلاستیکی و همچنین سایر محصولات پلاستیکی مفید هستند. به طور معمول کیسه پلی اتیلن یک نوع کیسه بسیار مقاوم در برابر گرما و آب است.

کیسه پلی اتیلن برای چه مواردی کاربرد دارد

از کیسه پلی اتیلن برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود. از محصولات غذایی گرفته تا سنگ ، در کیسه پلی اتیلن بسته بندی شده است. بسیاری از محصولات در زندگی روزمره ما از پلی اتیلن ساخته می شوند. پلی اتیلن رایج ترین پلاستیک در جهان است. انواع مختلفی از پلی اتیلن وجود دارد. کیسه های پلی اتیلن از پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده اند.

پلی اتیلن با چگالی کم – مانند پلی اتیلن خطی با چگالی کم ، پلی اتیلن با چگالی کم با وضوح خوب ، کشیدگی زیاد و نقطه ذوب پایین مشخص می شود. پلی اتیلن خطی با چگالی کم همان چیزی است که تمام محصولات کیسه های کششی ما از آن ساخته شده است.

ضخامت بیشتر LLDPE (کیسه پلی اتیلن خطی کم چگالی) بیش از 1.5 میل نیست. در مواردی نیز ضخامت محصولات پلی اتیلن با چگالی کم می تواند 6 میل یا بیشتر باشد. بدون وارد شدن به مشخصات فنی ، تفاوت عمده این دو در بسته بندی این است که LLDPE قابلیت کشش بیشتری را فراهم می کند. LDPE از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

از پلی اتیلن با چگالی کم در همه موارد از سرسره های زمین بازی تا کارتن های شیر و ساخت کیسه پلی اتیلن استفاده می شود. با استفاده از پلی اتیلن با چگالی کم ، انتخاب گسترده ای از محصولات کیسه پلی اتیلن ارائه داده می شود. FDA کیسه های زیپ لاک را تأیید کرده و کیسه پلی اتیلن با ورق های پلی اتیلن که از پلی اتیلن کم چگال ساخته شده اند.

 

کیسه لمینت | کیسه لمینه چیست| تولید کیسه لمینت

 

کیسه لمینت چیست؟

کیسه لمینت (Laminate Bag) یک پوشش محافظتی است که روی پارچه ای که برای تولید کیسه های جامبو و گونی (کیسه لمینه) استفاده می شود ، قرار می گیرد. هنگام بسته بندی کیسه ها ، ورقه ورقه در داخل کیسه قرار می گیرد و از نفوذ رطوبت در داخل کیسه جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینه) از نفوذ رطوبت نسبی جلوگیری می کند و گونی (کیسه لمینه) را ضد آب است. در صورت مشاهده و پیشگیری از رطوبت ، معمولاً استفاده از لایه داخلی کیسه های نایلونی (کیسه پرز) توصیه می شود ، اگرچه این لایه از لمینت محافظ (کیسه به شکل 100٪ خواهد بود و از ورود رطوبت جلوگیری می کند.

تفاوت بین استفاده از لمینت (کیسه لمینه) و لایه پلی اتیلن (نایلون) در درجه اهمیت نفوذ رطوبت است. با این حال ، توجه داشته باشید که گونی ها (کیسه های چند لایه) در شرایط استاندارد حتما ضد آب نیستند.

چرا لمینت؟

کیسه لمینت مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر پارگی ، دوام بیشتر و ضد آب بودن(در حدود خاصی) را در اختیار کاربر قرار می دهد. داشتن مواد لمینت به شما امکان می دهد تا بیشتر کیسه لمینه دوام بیاورد و از ساییدگی روشهای روزمره ، مانند چین خوردن ، لک شدن و آسیب دیدگی در برابر آفتاب جلوگیری می کند.

کیسه لمینت دارای چه ویژگی هایی است:

  • کیسه لمینه دولایه است
  • ضد رطوبت است
  • از برش سرد و گاست برای تولید آن استفاده می شود
  • وزن آن در حدود 50 تا 200 کیلو گرم است
  • از موادی مانند لمینت و هم چنین برای تولید بهتر آن از پلی اتیلن و از ماده پلی پروپیلن نیز استفاده خواهد شد
  • بر روی آن چاپ به هر نوع شکلی صورت می گیرد
  • در رنگ هایی مشخص مربوط به کارگاه تولید کننده دیده می شود
  • دارای مقاومت و تحمل بسیار بالایی است

کاربرد کیسه لمینه چیست:

کیسه لمینت دارای موارد کاربردی بسیار زیادی است، از جمله در دامداری ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می توان تولیدات دامی و هم چنین مواد خوراک دام را درون آنها قرار داد بدون اینکه آسیبی به انها برسد، هم چنین از این نوع کیسه ها برای پر کردن خشکبار و در کشاورزی و هم چنین برای تولیدات خشک با اطمینان کامل استفاده کرد، این نوع کیسه لمینه که دارای مزایای بسیار زیادی است برای بسته بندی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، به طور مثال از آنها برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و یا اینکه انواع محصولات خشک درون انها قرار داده می شود.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش